Ditto 2x
Sayfa 1 / 3 1 2 3 En SonEn Son
1 / 10 arası sonuçlar. Total: 27
Like Tree23Likes

Başlık: EHX OD Glove

  1. #1
    Terlikli Kasım Paşa... Dr. Barlo kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Sep 2007
    Konum
    GP Cemleri
    Mesajlar
    34,204
    Blog Yazıları
    19
    Cemler
    >99

    EHX OD Glove

    Korkunç güzel bir OD pedalı. Fulltone OCD ne bileyim çok namlı epey bir Marshall sesinde OD/Distortion bir kenara... Çok iyi bir alet çıktı.

    Ve ötekilere göre artısı çok geniş yelpazede takılmakta. Normalde iyi bir kaç yer olur bir pedalda ve oralarda takılırız... Ama bunda öyle değil, durum daha net bir şekilde ilerde. Gaini kısınca epey epey güzel bir clean drive olabilmekte, açınca gayet sağlam okkalı bir drive, keza ton ayarı da öyle, üzerindeki mid shift de... Hep stratla hem LP ile. Bir de yetmezmiş gibi içinde 9V 18V çalıştırma ayarı var.

    Ben çok sevdim.

    Forumumuzun sponsorlarından Pluton'dan gerekli linki de verelim:

    http://www.plutonmusic.com/products....23&C=172&P=807

    Bunun yanında firmasının alakalı sayfası:

    http://www.ehx.com/products/od-glove

    ve bir de fotoğrafı:



    Not: Yakında bir de video falan çekerim buna. Bu arada EHX Satisfaction isimli fuzz ile acaip iyi anlaştılar, fuzzın arkasında bunu biraz koyuca verince... Acaip bir şey oldu...

  2. #2
    Daimi Üye redkid kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    467
    Cemler
    4
    Bir tane "Marshall in a Box" alıcam ben de. Yalnız bu OCD'dir, Plexitone'dur, Wampler Plexi Drive'dır falan bu aletin nerdeyse iki katı fiyatında. Glove OD gerçekten çok uygunmuş. "Öyle atla deve bir fark yok. OCD yerine bu alınır" diyebilir misin Mehmet Abi.

  3. #3
    GP Bağımlısı
    Üyelik Tarihi
    Nov 2013
    Mesajlar
    1,193
    Soul food, hot tubes la beraber ilk demolar yayınlandiginda ağzım acik kalmışti.

    Bir tane de ben alicam

    mobil kullanım, sürç - ü lisan affola

  4. #4
    Terlikli Kasım Paşa... Dr. Barlo kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Sep 2007
    Konum
    GP Cemleri
    Mesajlar
    34,204
    Blog Yazıları
    19
    Cemler
    >99
    Alıntı Mesajın aslı redkid tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
    Bir tane "Marshall in a Box" alıcam ben de. Yalnız bu OCD'dir, Plexitone'dur, Wampler Plexi Drive'dır falan bu aletin nerdeyse iki katı fiyatında. Glove OD gerçekten çok uygunmuş. "Öyle atla deve bir fark yok. OCD yerine bu alınır" diyebilir misin Mehmet Abi.
    Dene derim kesinlikle, devamı zevk renk arkadaş.



    Ben OCD'den daha çok sevdim. Ki bu da malum iyi bir şey, aynen dediğin bu gibi bir fiyata olan pedalda... MI Audio'nun şu kırmızı pedalına göre de benim zevkler renkler açısından bu OD Glove daha iyi. Hani ciddi gain var alette. Lovepedal AMP50'den mesela daha çok sevdim (o da Marshall in a box ya) ki güzel alettir o da. Guitar Center'a bir ara Sean'ın yaptığına göre bu OD Glove bence açık ara daha iyi. AMP11 ile boost haricinde kafa kafaya tutarım, bilemiyorum hangisi daha iyi. AMP11 gitmişti, video çekemedim. Ama bunun yanında AMP11 fiyatının daha düşüğüne bir de Soul Food alınca, valla ikisi (fiziksel olarak bir öne bir arkaya da koyabiliyorsun hatta hehe), AMP11'dan daha iyi bence. (Bu arada 160 dolara altın altın AMP11 satıyor Sean, şu anda 3 5 günlük bir deal. Boost ayrı açılıp kapatılabilen versiyon.) Sonra... Doğruya doğru, öbür Marshall cinsi aygıtlara göre yine bakmak lazım Box of Rock veya Distortron (ki güzel alet bu çok, nedense fazla adını duymuyorum) veya Carl Martin'inkiler. Wampler de keza öyledir. Xotic BB+ ve Andy Timmons BB ama sanırım daha iyi, benim tercihlere göre.

    B

  5. #5
    Daimi Üye redkid kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    467
    Cemler
    4
    Güzel karşılaştırma olmuş Mehmet Abi. Eyvallah.

  6. #6
    Terlikli Kasım Paşa... Dr. Barlo kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Sep 2007
    Konum
    GP Cemleri
    Mesajlar
    34,204
    Blog Yazıları
    19
    Cemler
    >99
    Eyvallah, sana yardımcı olursa ne ala.

    B

  7. #7
    Cem
    Cem çevrimdışı
    GP Bağımlısı Cem kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Nov 2010
    Konum
    Neck
    Mesajlar
    1,201
    Xotic SL Drive bu OD Glove'u kapsıyor mudur acaba, düşük gain kısımlarında? Marshall vari olduklarına göre varsaydım.
    Barış Şahin likes this.
    C

  8. #8
    Tekfur Michael Delaney kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    6,597
    Cemler
    53
    SL Drive "amp in a box" tadında bir pedal ve bence bir distortion pedalı. OD Glove ise amfi ile beraber çalışan bir overdrive. Farklı aletler. Belki BB Preamp ile kıyaslamak daha doğru olur OD Glove'u. Ben kısa süre deneme fırsatım oldu izlenimim budur. Barlo Hoca daha detay verir.
    Cem likes this.

  9. #9
    Terlikli Kasım Paşa... Dr. Barlo kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Sep 2007
    Konum
    GP Cemleri
    Mesajlar
    34,204
    Blog Yazıları
    19
    Cemler
    >99
    SL vs. OD Glove mevzunda... Denemedim, bilemiyorum.

    Ama Xotic boş alet yapmaz. Lakin bu EHX OD Glove şaka gibi bir pedal. Çok güzel...

    B

  10. #10
    Cem
    Cem çevrimdışı
    GP Bağımlısı Cem kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Nov 2010
    Konum
    Neck
    Mesajlar
    1,201
    Kafalar çok karıştı. Bi yandan soul food'a halleniyordum, şimdi bu alet çıktı. Bi yandan boardda SL ve Amp11 var.

    Karıştık
    C

Sayfa 1 / 3 1 2 3 En SonEn Son

Yerimleri

Yerimleri

gitarpedal