Ditto 2x
Sayfa 1 / 3 1 2 3 En SonEn Son
1 / 10 arası sonuçlar. Total: 26
Like Tree5Likes

Başlık: Fender Hardtop Stratocaster

  1. #1
    GP Bağımlısı
    Üyelik Tarihi
    Dec 2013
    Konum
    Samsun
    Mesajlar
    2,600

    Fender Hardtop Stratocaster

    http://www.themusiczoo.com/blog/2014...stratocasters/

    Fender'e Charvel'e sahip olmak yetmemiş, hot rod super strat işine girmiş. Bare Knuckle manyetik kullanılması en ilgimi çeken olay oldu.
    Charvel dururken bakılmaz gerçi ama, ilginç yine de...

    Sent from my C6603 using Tapatalk

  2. #2
    GP Bağımlısı hackeiommi kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Aug 2011
    Konum
    Enterprise
    Mesajlar
    6,466
    Kaç dolares çekecekler kimbilir?
    Hangi siteyi açarsan aç, nereye bakarsan bak, gitarpedalın her daim açık olsun \\//_

  3. #3
    GP Bağımlısı
    Üyelik Tarihi
    Dec 2013
    Konum
    Samsun
    Mesajlar
    2,600
    4000küsür. Sitede satılıyor şu an.
    İki tane san dimas alınır, saçmalık.

    Sent from my C6603 using Tapatalk

  4. #4
    GP Bağımlısı hackeiommi kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Aug 2011
    Konum
    Enterprise
    Mesajlar
    6,466
    Alıntı Mesajın aslı kursatcoruhlu tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
    4000küsür. Sitede satılıyor şu an.
    İki tane san dimas alınır, saçmalık.

    Sent from my C6603 using Tapatalk
    O paraya öküz, at, koyun alır, beş yıla çiftlik kurarız yahu
    Harbi saçma bir fiyat
    Hangi siteyi açarsan aç, nereye bakarsan bak, gitarpedalın her daim açık olsun \\//_

  5. #5
    GP Bağımlısı
    Üyelik Tarihi
    Jan 2013
    Konum
    İzmir
    Mesajlar
    1,225
    Custom shop olunca 3500'ün altına inmiyor zaten fiyat, çok tabii ama hani alıcısına küfür değil bence en azından

    Tonlar PRS'e sataşıyor olabilirmi diye düşündüm, deneysel takılmışlar aynı sitede bolca boyasız falan özel yapım Charvel satıyorlar ton olmasa nadir/koleksiyonluk diye alıcısı çıkıyordur.

  6. #6
    GP Bağımlısı
    Üyelik Tarihi
    Dec 2013
    Konum
    Samsun
    Mesajlar
    2,600
    Simple, a player's guitar, less is more tarzı laflar edip 4000 dolara satmaları komik geldi sadece. Hani yine kendileri custom shop şekliyle charvelleri yapıyorlar, 12-16 compound radiusları var bu aletlerin, jumbo fretleri var falan ve 2000küsür dolar civarı fiyatları. Asıl player's guitar onlar hani, yarı fiyatına, custom shopsa custom shop yine.

    Sent from my C6603 using Tapatalk

  7. #7
    GP Bağımlısı sekoser kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Nov 2008
    Konum
    Mos Eisley
    Mesajlar
    2,661
    Bunlar Suhr pazarından pay kapma çabaları.

  8. #8
    Tekfur Michael Delaney kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    6,628
    Cemler
    53
    Select serisinin başarısı (!) Fender'i cesaretlendirmiş anlaşılan Son derece gereksiz olmuş...

  9. #9
    Daimi Üye Orçun Aras kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Jul 2013
    Konum
    pompei
    Mesajlar
    576
    9.5" olmayan Compound veya 12" strat alırım, zaten yeni üretimlerin gövdeler pickguard değiştirildiğinde HSH olabiliyor. Artanıyla da thinline tele alırım.
    hackeiommi likes this.

  10. #10
    Terlikli Kasım Paşa... Dr. Barlo kişisinin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    Sep 2007
    Konum
    GP Cemleri
    Mesajlar
    34,346
    Blog Yazıları
    19
    Cemler
    >99
    Öyle demeyin ya, şu alttaki fotoğrafta çok gariban çıkmışiar (değil mi Onur, sen foto işinden çok daha fazla anlıyorsun öyle bir bak )



    Oldum olası pickguardsız full ebat (ufaltılmamış yani) strat görüntüsünü sevemedim.

    Zevk renk tabi...

    Fiyat tarafı da, arz talep arkadaşlar... Tutturabilirlerse ne ala. Yoksa bir sene sonra indirime sokarlar şu bu... Millet de hala ucuza alıyoruz diye alır. Bu arada aletler Music Zoo exclusive anladığım, yani Music Zoo vermiş specleri öyle yapmışlar. BKP açısından... Belki Fender Duncan'ın yanında bunlarla da iş yapar (gerçi DiMarzio kullandığı bir kaç model vardı yanlış hatırlamıyorsam; Sambora modeli mesela bir tanesi...).

    B

Sayfa 1 / 3 1 2 3 En SonEn Son

Yerimleri

Yerimleri

gitarpedal